lördag 23 augusti 2008

Slutfiskat....


Vad rörigt det har varit. Soppa som smakar illa och en återfunnen vän som jag har saknat mycket har jag fått på kort tid. Nu kastar jag mitt spö, det är slutfiskat för min del. Jag mår inte bra när jag inte hänger med. Jag behöver lugn och ro. Fotbollen är inne i ett slutskede och tar otroligt med tid. Tid som jag egentligen inte har. Men det är inte så långt kvar nu. Jag ska slutföra mitt uppdrag.
Om Markus tänker fortsätta sin resa tillsammans med er vet jag inte.

/Urban

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att de blev som de blev! Aldrig kul när den kalla vinden kommer...men när isen lägger sig över sjön så är de ingen mening att fiska....då får man hitta andra intressen att ägna sig åt som fotboll iställe! Sluta inte å skriv Urban de är bra terapi även om de inte handlar om fiske! Fan va ka man säga allt dom ja skriver ändå låter som en klysha! Ja förstår hur du känner de när fisken inte nappar utan bara hugger! Take care friend!

Anonym sa...

Vadå ska du inte blogga mera? Du kan väl inte sluta att blogga? Eller?

Anonym sa...

Sluta inte blogga, de är ju dagens läsning =)
Allt ordnar sig tillslut ;)

Anonym sa...

Va!? Tänker du/ni svika bloggträsket?! //Heléne/Helga

markus-urban sa...

Kolpina: Tack!

carro:Jag gillar ju att skriva. Kanske inte slutar men det blir ett uppehåll iaf.

al:Tack! Så sant, så sant.

helga:Hur markus ska göra vet jag inte. Tror inte han fortsätter med sidan själv iaf, han har sagt det. Roligt att se dina bilder, hänga med liksom..

SaRa sa...

*snyft* ;)
jag tittar in här varje dag och håller tummarna att det ska stå nått nytt. Saknar att läsa nya inlägg här ju :)

Anonym sa...

Me to..=(

Anonym sa...

Ja med!!!

Unknown sa...

Urban, jag fann din blogg sent om sider och kanske helt försent men om du läser detta så hoppas jag att du tar kontakt.
Maud från Uppsala