tisdag 19 augusti 2008

Soppa

Jag har blivit bjuden på soppa. Den här som jag nu har upplevt smakade illa. Vilken röra. Tur att jag inte åt upp allt, då hade jag nog fått ont i magen. Ju fler kockar desto sämre soppa...som ordspråket säger. Känns som om det räcker alldeles utmärkt med att två försöker få till det. Tror dem har fullt upp med att få den att smaka ändå.....
Jag har sällan varit så ointresserad av att hamna i trubbel som den här gången. Mitt i ett krig har jag stått, och utan att förstå varför. Nu förstår jag. Det här är inte mitt krig. Låt det vara så.

/Urban

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du de är så när man leker med elden kan de vara "kompisens" krig du sått i mellan kanske?

Anonym sa...

Det finns bara en förlorare här, vi vet vem! Vi blev ju båda förda bakom ljuset. Nu när jag vet de jag vet, så vill jag att du ska veta att du inte förlorat en vän. Hoppas de betyder nått för dig, för de betyder otroligt mycket för mig. Mycke mer än du tror!!

/// "Kompisen"

markus-urban sa...

kolpina: Du är inte dum du;)
Patrik:Gött att höra Patrik. Hoppas att du får ordning på saker och ting kompis!

Anonym sa...

Men de är inte svår när man har följt Er blogg ;)