tisdag 29 juli 2008

Dra åt helvete för fan!


Jag blir så jävla trött på mig själv. Vad fan håller jag på med? Vad är det för en jävla mes jag är egentligen? Min önskan över att vara min omgivning till lags står mig upp i halsen. Att vara god är en sak, men ibland blir mitt beteende patetiskt. Sitter här på jobbet och funderar. Vilken liten jävla pissråtta jag är ibland. Shit vilken ilska jag känner...Jag tänker på vad min terapeut sa till mig för en tid sedan. Han provocerade mig. Sa saker som inte var sant. Så att jag framstod som dålig. Jag försvarade mig givetvis. Rädslan över vad de andra i gruppen skulle tycka om mig lyste i mina ögon. "Fundera på det där du Urban" sa han. Nu förstår jag, tack! Alla tycker att jag är snäll. Jag får andra att må bra. Mitt mål är ofta att bli omtyckt. Jag får den svage att känna sig stark och den lilla att växa osv...Men som sagt ibland blir det för mycket. Ni kan suga min kuk era jävlar! Dra åt helvete för fan!!
/Urban

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att bli förbannad i bland, jag tror du skulle behöva bli det lite oftare....dra åt helvete du me;) Kramen!

Anonym sa...

skönt att få utlopp va?
Man måste få spy ur sig lite ibland....

SaRa sa...

*skrattar*
ILSKA kan vara hur bra som helst för att komma vidare. . .

markus-urban sa...

Vi är alla rörande överens...

/Urban

Anonym sa...

Åhh, jag känner exakt så ibland.
Fuck all!

Anonym sa...

Urban jag kollar ju varje dag nu får du ta och skriva nå...