söndag 27 juli 2008

Svensexa

Har inte hunnit skrivit något eftersom det har varit full fart med att planera brors svensexa som gick av stapeln igår. Det är lustigt vilken inställning folk har till svensexor.. Generellt har alla jag pratat med varit djupt bekymrad över vilken behandling den blivande brudgummen ska få.
Ni dricker han väl inte för full... ni är väl snäll mot han...Han kommer väl inte att kunna göra sig illa.. Det är min tvillingbror vi pratar.. Det blev en riktigt lyckad kväll. Inga skador (eftersom vi inte gjorde nått farligt) och han kunde gå rakt när han kom hem( eftersom vi inte hade några planer på att dricka han full). Men det var inte helt givet.. Ibland blir man fyra år när folk håller på och tjatar om något som är självklart.
Om jag träffade nån tjej... Nej då måste man ju prata med dom...jag valde att inte prata igår..
Förhoppningsvis öppnar jag käften nästa gång.
Markus

3 kommentarer:

SaRa sa...

En fråga.... *hihi* varför pratade du inte??

Anonym sa...

För att jag är den blygsamma typen..oavsett hur mycket jag druckit..Nu vet du

Anonym sa...

jo verkligen markus, du är den blygsamma typen..mmmm bra blogg men som jag sa innan, jag vet inte om jag villl läsa o veta de du skriver....

Känns konstigt :-(

kram x-skrutt