tisdag 12 augusti 2008

Kålmaskar och mamsingar

Har helt uppenbart missat en godishylla i affären. Det blev furuvik idag. Väl inne på nöjesområdet öppnade sig en helt ny värld med massor av snygga småbarnsmammor. Jag tittade lite nöjt på åkbandet och funderade vad som ingår. Chansen öppnade sig när brorsonen ville ta en åktur i kålmasken tillsammans med en massa mammor och deras barn. Ok det kan kanske vara lite okänsligt om man frågar mamsingen i åkattraktionen om man ska byta plats så barnen kan sitta tillsammans. Är det så man bjuder upp småbarnsmammsingar? eller tror mamsingen att man bara vill diskutera föräldraskapets vedermödor. Svårt att veta.Jag har haft en rätt sträng policy mot småbarnsmammor och frågorna hopar sig. mammor ammar, hur funkar det i sängen egentligen om man vill leka lite med tuttarna?
Tack på förhand / Markus

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får en skvätt mjölk på köpet... Mums mums!! heheheh......

Anonym sa...

En gemensam bekan till oss tipsade mig om er blogg....de är intressant eftersom jag själv skriver om mitt singelliv som tjej...tappat stinget ett tag men efter att läste er så kom glöden tbx ;)
Kommer följa med spänning
PP;)

Anonym sa...

Ok,nu har jag bilder i huvudet som jag aldrig kommer att bli av med..tack så mycket..:(

Får tacka så mycket.. jag ska ta och kika in på din sida om en liten stund så får vi se hur mycket tjejer och killar skiljer sig åt..
Markus

Anonym sa...

Alltså.. du kanske inte behöver hoppa isäng med en mamma som har en liten bebis... *haha*.. amningen brukar ju avslutas förr eller senare

Anonym sa...

Hahahahahahahaha...pucko hahahahaha!!!