onsdag 13 augusti 2008

lugnt och stillsamt


Ex-flickvän på besök vid min sommarstuga i forsbacka

Det blev en rätt lugn och stillsam kväll där jag passade på att besöka min förra tjej. Ibland behöver man umgås med tjejer för att det inte ska bli allt för grabbigt. Även om vi på den här bloggen är lite inne på att tjejer och killar inte kan vara kompisar så är detta undantaget. Vi är bara vänner. Och det är skönt att prata med tjejen eftersom samtalsämnena ökar exponentiellt jämfört i killsällskap. Samtidigt får man bonusen att man vänjer sig med att prata med tjejer utan att automatiskt rikta ner blicken 3 dm från stället den borde fokusera på.
Och ja.. jag kanske tog i lite när jag sa att det var min sommarstuga.
Markus

6 kommentarer:

SaRa sa...

Tjejer och killar kan ju visst BARA vara vänner... Jag är väldigt bra vän med två av mina ex.. jag vill inte vara tillsammans med dom och dom vill itne vara tillsammans med mig... men vi vill vara vänner.

Anonym sa...

ja jag tror att när den sexuella nyfikenheten/spänningen är borta kan man vara vänner. Fast nu gissar jag bara eftersom jag spar mig till bröllopsnatten.
Markus

Anonym sa...

För stugan är min min min :-) mohaha!!

Anonym sa...

Vore du här skulle du få smaka bly...kaninjävel..:)

Anonym sa...

se så farmor har öppnat röfri krog på höga berget och de är dax att dra dit....

Anonym sa...

skulle inte tro det va....:)