onsdag 23 juli 2008

Ut i Gävle

Nu har jag suttit framför den här skärmen i 40 minuter. Inlägget som jag skrev handlade om mitt senaste uppbrott, och hur vi tacklar förluster. Men jag insåg att jag inte skulle hinna skriva klart det så jag sparade det. Vi ska ut ikväll och tiden är knapp.

Ikväll blir det Gävle igen. Näsorivädretbrudar kan nog passa oss. Det är nått speciellt med tjejerna i Gävle. Eller var iaf. Svåra att få kontakt med. Nu har vi inte försökt prata med nån än, men ändå. ;) Tonights the night!
/Urban


6 kommentarer:

Anonym sa...

Inge fel på Gävlebo heller ;-)

Anonym sa...

hallå där - det finns iaf en söt och ärlig tjej i gävle! ;)

sitter här och lyssnar på "svenska hjärtan" med Lasse Lindh och trivs med att läsa om era äventyr...det värmer verkligen i en singeltjejs halvdesperata tillvaro att höra att även killar har känslor... :)

markus-urban sa...

lisse: Tor inte jag heller;)
Maria: Klart vi har känslor Maria:) Och sen bowlar vi bra..;)

Anonym sa...

Tjena Grabbar!

Ni kommer nog bli större bloggare än Linda Rosing gissar jag ;)

Ni skriver bra alla fall och jag är nu pappaledig till 1:a November så vi borde väl hinna med den där dubbeln Ubbe!

SaRa sa...

*muttrar*
jag är ju gävlebo.. och min näsa pekar inte upp ;)
men så är jag mycke i sandviken oxå.. *haha* kanske kan beror på det??

Anonym sa...

hahaha svårt att få kontakt med tjejer? I ärlighetens namn nu. Jag kan vara lite otrevlig om nån stöter på mig jag hatar ragg, spec nu när jag har kille.
Men om en kille ska bara snacka är det väl bara att snacka kille som tjej vad spelar det för roll?
Mina tjejer är öppna av sig vi brukar inte va strama mot folk om dom inte snuskar sig såklart....